loading...
بروزترین ها
امیر(mmaaxx) بازدید : 31 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (1)

عشق مثله سیگار میمونه ، اگه خاموش بشه میتونی دوباره روشنش کنی

اما هیچ وقت دیگه اون مزه ی اول رو نداره …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

میگن سیگار به آدم آرامش میده !

کاش یکی پیدا میشد بتونه قد یه نخ سیگار باشه …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …

منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

دیگری مرا سوزاند و من سیگار را …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

خیالت تحقق می یابد با کمی تنهایی و پاکتی سیگار …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

یک نخ آرامش دود میکنم به یاد ناآرامی هایی که از سر و کول دیروزم بالا رفته اند …

یک نخ تنهایی به یاد تمام دل مشغولی هایم …

یک نخ سکوت به یاد حرفهایی که همیشه قورت داده ام …

یک نخ بغض به یاد تمام اشک های نریخته …

کمی زمان لطفا ، به اندازه یک نخ دیگر ، به اندازه قدم های کوتاه عقربه …

یک نخ بیشتر تا مرگ این پاکت نمانده !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

آدم برفی هم گفت : تو به جای هویج برایم سیگار بگذار ، خودم از پس بهار بر می آیم !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

بعضی‌ آدما با چشاشون گریه نمیکنن ، پا میشن یه سیگار بر میدارن و میرن تو بالکن …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

یک کام ، یک نخ ، یک پاکت ، یک جوانی ، یک عمر …

این تاوان سنگین اشتباه من است !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

این سیگار که در دست من است می سوزد و صدایش در نمی آید ؛ درست مثل خود من …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

تکلیف گفتنی ها که معلوم است …

زحمت نگفتنی ها هم می افتد بر گردن  سیگار …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست ، خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

تنها سیگارم غم مرا میفهمد ؛ همپای من میسوزد و دم نمیزند …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

فقط دلم میخواست تو دوستم داشته باشی حتی به اندازه ی کشیدن یک نخ سیگار !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

سیگار تلقینی برای آرامش نیست

تسکینی برای درد هم نیست

فقط تنبیهیست برای من تا دیگر نخواهمت !!!

_____________________________

یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نیست

تو زیر لباس هایت ، تابستان داری . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟

از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



او راحت از من گذشت

اگر خدا هم راحت از او بگذرد قیامت را من بپا می کنم . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



زمستان سرد نیست

درد است

وقتی دست هایم

تنها خودم را به آغوش می کشند !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



فقط یکبار میتوان عاشق شد

بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



از سرمای زمستان نمی ترسم

وقتی به تو گرم است “دلم” . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



پشت این بـغض سنـگین … بیدی نشسته

کــــه خیـــال میکرد… بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



دیروز : ما دو تا

امروز : من یکی ولی شما دو تا

فردا : بازم من یکی ولی شما سه تا

غم انگیزه ، نه ؟

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



زندگی با تو چه کرد ای عاشق شاعر مگر ؟

کان دل پر آرزو از آرزو بیزار شد

پله ها در پیش رویم یک به یک دیوار شد

زیر هر سقفی که رفتم بر سرم آوار شد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



و ا ب س ت گ ی

این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



به سلامتی اون کسی که نگفت من با بقیه فرق دارم

ولی ثابت کرد !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی …

خیلیا بعد خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



از تو گفتن سوزش چشم می آورد

و از تو نگفتن تورم گلو

بگویم یا نگویم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چه حیف شد

دیر فهمیدم برای عاشقی

چرب زبانی کافیست..

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



تنهایی عار نیست

اتمام حجت است به تمام قلبهای بی درو پیکری که

جز به وقت تنهایی به رویت گشوده نمیشود . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



آدمها چقدر با هم فرق می کنند

عشق

برای بعضی ها یک دلگرمیست و برای بعضی ها فقط یک سرگرمیست

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



وقــتی کنـــارمــی

جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست

مقــــصـد

همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1393/01/20 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود خوشم اومد واقعا دستتون درد نکنه
پاسخ : ز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر دوست دارید اس ام اس های شما در سایت ما نمایش داده شود به سامانه(50002060391247)ارسال نمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ ما راضی هستید؟
    amir
    uq
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 989